kiss me baby

bloggen har ny header , ska göra ny blogg för den här är helt cp , men ah headern är lixom gjord på 3 min typ så ah den är ju inte direkt fin men skit samma-.-
.
idag vakndade jag klockan 5 på kvällen , lixom hela dagen sov jag typ, haha xd !
sen satte jag mej vid datorn & ah fixade lite , sen städa jag mitt rum lite för evelina skulle komma ! :)
jag åt , sen vid 8 kom hon , vi tittade på fångarna på fortet och sen drog hon hem..
och nu har jag suttit vid datorn hela tiden , hehe (A)
.
imorgon vet jag inte vad jag ska göra , på kvällen kanske jag träffar alva , sen innan jag träffar henne vet jag inte ..
men vi får se vad det blir (a'
.
Ska väl sova snart så jag inte vaknar 5 imorgon oxo , hehe
.
pussss





3 bilder får ni oxo , sista bilden är bara för jag saknar min bästa vän filippa som kommer hem på lördag tror jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0