FAN !

hey!

råka såklart radera inlägget jag skrev precis :@ , & jag hade skrivit långt oxo , ahhhhh !

aja , får skriva dagen kort nu ;)

halv 2 drog ja & eve till emma , va där till 3 , då drog vi till stan för att ta bussen t spothallen :d
vi tittade fotboll & emma drog vid halv 5 kaaanske , då va jag & eve kvar där & träffa ngr killar som vi va med
typ albin&jonte , han jonte va as jobbigt , men albin va iaf normal & bjöd mej på godis :d!
hihi , snäll han va [a]
men iaf eve & jag va kvar i sporthallen till halv 11 tror jag , sen har jag bara ätit & suttit vid datorn (Y)

imorgon ska jag , emma & eve oxå till sporthallen & va där hela dagen ;d
så det blir kul[y]

kanske köper en adidas tröja imorgon , elr byter adidaströja ;)
fick en i julklapp men den va ful , haha så ska byta ! xd

men nu orkar jag inte skriva mer , kanske bloggar imorgon , om jag hinner [a]


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0