''den jag skulle vilja byta liv med för en dag ''

nu tänkte jag skriva om den där saken jag skulle skriva om där ni fick rösta som jag hade för ett tag sen, flest röster fick '' den jag skulle vilja byta liv med för en dag''

justin drew bieber
blir mitt svar , visste direkt att jag skulle ta honom, jag hann inte ens tänka på någon annan ..
jag vill byta liv med han för jag vill verkligen veta hur det är när alla tjejer springer efter honom , gråter av att få titta på honom & vill ta kort hela tiden , kanske inte är så kul som det låter ..
men jag skulle verkligen vilja byta liv med honom , få veta att man är döö snygg & kunna få vilka tjejer man vill !

nej men nu orkar jag inte skriva om det längre ;p
.
va nyss i sporthallen med eve , helt underbart kul :d, men nu kommer snart emma& anna-maria hit ;d!


PUSS

nu får ni cp bilder på mej som jag tog nyss ;p







oj oj oj , vad fina ;o ?
haha , or NOT ,
sorry för ni bara får cam bilder , men bättre än inget elr hur ? ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0