svar på kommentar :p

tjenaaa 
.
.
SVAR: okej , fast jag kan inte ha den större , min blogg är jättekonstig , så jag kan inte ha större om hela bilden ska synas, (:
.
.
Mina favoriter just nu:
Djur: kanin
Mat: kyckling & pommes
Godis: massor (L)
Skolämne: musik & slöjd
Veckodag: Fredag eller Lördag
Outfit: har ingen favorit outfit precis, tar på mej dt jag känner för (Y)
Vän: alla bästavänner
Sport: fotboll tror ja
Parfym: ngn paris hilton parfym jag har hemma & amor (L)
Film: har ingen tror ja inte :p
Låt:Just the way you are & gubben i lådan
Tv-serie: ANDRA AVENYN (a'
Bok:  vet inte :p
Färg: lila & rosa & silver (A)
Mina favoriter just nu:
Djur: kanin
Mat: kyckling & pommes
Godis: massor (L)
Skolämne: musik & slöjd
Veckodag: Fredag eller Lördag
Outfit: har ingen favorit outfit precis, tar på mej dt jag känner för (Y)
Vän: alla bästavänner
Sport: fotboll tror ja
Parfym: ngn paris hilton parfym jag har hemma & amor (L)
Film: har ingen tror ja inte :p
Låt:Just the way you are & gubben i lådan
Tv-serie: ANDRA AVENYN (a'
Bok:  vet inte :p
Färg: lila & rosa & silver (A)
.
.
ska dra nu , kommer ett inlägg ikväll tror jag (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0