jag är bäst , eller hur ? (H)

höhö !
hej alla sööööta :D
-
idag så vakna jag vid halv 12 , gick upp satte mej vid datorn
logga in på msn & det va nästan inga sociala inne
fast oscar & joel va sociala (Y)
heh
.
men sen ringde jag eve , för vi hade bestämt att vi skulle va
sen när jag ringer henne svarar hennes mamma & säger att hon står i
kiosken i sporthallen -.-
& hon skulle komma hem ikväll!
smart evelina leinar ;)!
aja , hoppas hon kommer hem snart iaf ! :D
.
.
aja , har suttit vid datorn hela dagen utom när jag satte upp min julgran ;)
haha , liiiiite tidigt , men skitsamma ;p!
.
nu orkar jag inte skriva mer , men vi syns någon annan dag alla söta läsare ! :D
ajuste , bytte bakrund förut , va trött på den gamla , hihih!
måste byta header snart , men har inga bra bilder på mej .. :(
.
heh , jag & oscar hade kul ;)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0