julklappar (L)

hej alla söta :)
.
sitter just nu hos mina kusiner & vi har nyss ätit & innan det öpnna vi julklapparna :)
.
jag fick : 2 presentkort på gina , 1 presentkort på guldfynd ,1000 av mormor&morfar, 3000 kr av mamma & pappa  ( som jag ska köpa en ny dator för 3000 för )
en adidaströja ( som jag ska byta för den va ful xp ), 3 tavlor , en film & en resa till ullared eller liseberg med johanna & filippa sen av kompisar fick jag : 2 ansiktsmasker , 1 nagelack , 1 balsam , puder & peace ring . fast jag ska få julklapp av filippa när hon kommer hem från thailand  :) (L)
.
ganska nöjd iaf, jag vill ju ha en dator men fick ju 3000 av mamma & pappa & datorn kostar 3700 och jag har 500kr på presentkort på siba så då ska jag köpa en dator av dem och sen lägga till 200 bara ;)
.
aja , nu ska jag göra ngt annat ;) ,
.
puss på er (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0